Isnin, 15 Oktober 2012

PERTANDINGAN GLO HOT FM

Semasa nak buka radio online hot fm, akak ternampak pertandingan glo di mana hadiahnya adalah kabinet dapur Aino Living. Akak suka2 isi form yang ada kat sebelah tu. Just suka2 mana tahu ada rezeki kan. Tiba2 satu pagi dapat panggilan daripada private number. Dua kali juga private number ni. Satu miss called dan ini akan jawab. Penerbit tu suruh akak ceria-ceriakan diri nak jawab soalan berkaitan glo dengan 3 penyampai hot fm yang ramah tamah tu.

Dengan gabra akak menjawab soalan yang dikemukakan. Dan akak hanya dapat jawab 3 soalan je. Masa tu ingat tak dapat apa2 hadiah, Just diam je. Sampailah pada minggu lepas tengah dok discuss dengan staff dapat pula called soh jawab 6 soalan lagi tapi ini tak masuk radio. Katanya nak pilih 3 antara 15 yang terbaik. So soalan ditanya dan akak menjawab. Tapi tak tahu la pula kepantasannya dapat mengatasi orang lain ke tak? Akak pun ambil kesempatan tanya bila boleh dapat hadiah yang boleh jawab tiga soalan tu. Mula-mula  ingat dapat RM50 je tapi rupanya akak dapat RM150 sebab dapat jawab 3 soalan. Rezeki tu. hehehe. sapa nak bagi kan.

Untuk ke finale ni agak-agaknya akak dapat ke? Misteri betul ni. Huaaaaa..........

http://www.hotfm.com.my/hotfm_promo_client/Dapur_Idaman_dibawakan_oleh_GLO_Professional.html

Assalamualaikum. Lama betul mak su tak updated blog ni. Dah bersawang agaknya. Biarlah permulaan tahun 2019 ni mak su kenangkan 2017 ddi m...